phone+38 (044) 587 58 33
mail info@vityag1.com.ua
( багатоканальний)
Меню розділу

Популярі послуги

Кліенти

Відгуки

Види цінової політики, які використовують компанії



Щоб встановлювати власні ціна на товари та послуги при відкритті бізнесу, потрібно знати деякі правила і принципи для вибору цінової стратегії. Існує кілька основних стратегій встановлення цін на товари і послуги.

Основною політикою вважається та, де вираховуються всі витрати, а потім прораховується необхідний прибуток. Далі ці два показники сумуються. Отриманий результат необхідно розділити на загальний обсяг виробленого товару для торгівлі. Але в тому випадку, коли на ринку є багато конкурентів, доведеться витрати регулювати залежно від ринкової ситуації, так само доведеться робити ціни трохи нижчі, ніж у конкурентів, щоб мати хоча б незначне цінову перевагу.

Також існує політика, коли ціни диференціюються за різними критеріями. Згідно даної політиці ціни на ті товари, які можуть придбати люди за високою ціною, потрібно ставити ціни вище норми. А якщо люди не можуть собі дозволити товар, то ціну можна знизити. Ось приклад таки ситуацій. Ціна на зубну коронку. Для пенсіонерів краще поставити ціну нижче. Така пільгова послуга може привернути увагу пенсіонерів, і кількість клієнтів може зрости. Ще одним хорошим прикладом буде встановлення різних знижок. Приміром, якщо робити коронки на зуби, то можна додатково за низькою ціною усунути проблеми з прикусом.

Наступний варіант політики цін - це використання даних компаній-лідерів на ринку. Так малі фірми не мають додаткових коштів і можливостей, щоб аналізувати ситуацію на ринку в глобальному масштабі і прогнозувати ціни, тому вони можуть орієнтуватися на компанії, які є лідерами.

Також добре підходить політика, коли товар, який користується високим попитом, продається з товаром, який не мав успіху на ринку. Так можна розпродати невдалий асортимент товарів. Але товари мають бути супутніми.

Також якщо відкривати престижний і висококласний магазин, то ціни в ньому завжди можна встановити високими, а якщо продавати точно такий же товар у звичайному магазині, то і ціни на нього будуть більш прийнятними на товар.

Якщо товар відрізняється якимись унікальними властивостями, то ціни на нього встановлюються набагато вище, ніж на звичайний товар. Ця різниця може перевищувати 20%.

Обов'язково необхідно стежити за ринковою ситуацією і за тим, які ціни встановлені у конкурентів, щоб знати переваги та недоліки і вміти підлаштуватися під ситуацію на ринку.