phone+38 (044) 587 58 33
mail info@vityag1.com.ua
( багатоканальний)
Меню розділу

Популярі послуги

Кліенти

Відгуки

Залучення співробітників в свою компанію



Правильне залучення працівників - це один з ключових елементів вмілого ведення кадрової політики. Хорошого працівника характеризує компетентність, ефективність в роботі, а також знання та навички в області виконуваної функції. Однак найбільш важливим є високий рівень мотивації, без якого навіть найкраща підготовка фактично не принесе бажаного результату.

Фактори, що впливають на залученість співробітників

Залучення працівників не пов'язано безпосередньо з їх продуктивністю. Виявляється, що занадто часто дуже ініціативні співробітники мають схильності до виконання всієї маси зайвих дій, які заповнюють час, і створюють враження величезної працьовитості. Однак, не приносять дуже багато ефектів. З іншого боку, співробітник ефективно виконує свої завдання тільки на короткий час.

Фахівці, що займаються дослідженням залученості показують, що фактори, які найбільш сильно впливають на його рівень, є:
- Радість, що отримується від роботи (в цілому);
- Радість, одержувана від виконуваної роботи;
- Хороший клімат на роботі;
- Бажання отримати підвищення;
- Бажання збагатити своє резюме;
- Можливість досягнення приватних цілей завдяки виконуваної роботи;
- Переконання в необхідності виконання роботи;
- Система мотивації підприємства.

Дослідження прихильності співробітників доводять, що не слід поєднувати зростання цієї участі з ефектами підвищення задоволеності або лояльності працівника. Частина з перерахованих вище факторів може спрацювати навпаки. Це означає, для того, щоб підвищити рівень залученості співробітників в компанії, необхідно грамотно продумати, у кого й у якому діапазоні цей рівень ви хочете підняти.

Необхідність проведення дослідження прихильності співробітників

Економічна криза, зміни, звільнення або реструктуризація підприємства - всі ці фактори можуть негативно вплинути на рівень прихильності працівників. У свою чергу, відсутність фінансових проблем можуть заплутати роботодавця з проблеми в області людського капіталу. Відсутність знань про рівень залученості співробітників також означає відсутність знань про рівень невдоволення не тільки окремих співробітників, але і цілих відділів.

Одним з елементів, необхідних для правильного спілкування, за допомогою якого роботодавці мають можливість виявити ділянки невдоволення своєї компанії, моніторинг настроїв і залучення працівників. Здійснення циклічних досліджень залученості співробітників і їх задоволеність від виконаної роботи дозволяють познайомитися з панівним настроєм і атмосфери на робочому місці. Знання про це дозволяє запобігти різного роду проблеми і коригувати дії, що підвищують прихильність співробітників.